torstai 26. kesäkuuta 2014

Löllyvien läskien ja ahminnan päivä

Haluaisin oksentaa. Haluaisin saada pihalle tänään ahmitut kalorit ja mössöt. Eihän mun pitäis ees ahmia. Mutta tosiaan oon tainnut oppia senkin taidon. Haluaisin, että oksennus veisi mukanaan kaikki  ahdistavat ajatukset, löllyvät läskit ja pahan olon. Mutten mä saa oksennettua.

Täytyy olla jokin keino millä saan oksennuksen tulemaan. Pakko olla, kyllä mä osaan. Muuten en kestä enää mun oloa. Mahaan sattuu, turvottaa ja olo on kuin liian täyteen pumpatulla uimalelulla. Liitokseni ratkailevat varmaan pian. No mutta olisi sekin parempi jakautua pieniin osiin, kuin olla tälläinen löllerö.

Joku voisi epäillä mun odottavan lasta. Vauvan sijasta kannan sisälläni mörköä, joka heittelee mua paastosta ahmitaan ja toisin päin. Mun täytyy ryhdistäytyä. Hinata läskini peilin eteen ja pakottaa itseäni katsomaan. Jospa tajuaisi, että on pakko alkaa tehdä töitä.

Puolet sadasta. Yhtä pitkä matka sataan kuin nollaan. Tällä menolla olen satakiloinen. Ahmiva norsu. Mukava tulevaisuus odottaa.. Ryhdistäydy..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti